
Kion Cosmetics in BDM Digital sta prisotna na tekmovanjih Beleza à Prova, prvega lepotnega resničnostnega šova v Mato Grosso do Sul, ustvarjenega s ciljem vrednotenja profesionalcev v segmentu ter udeležencem in gledalcem ponuditi nov pogled na lokalno estetiko trga. To sezono bo poudarek na laseh in tekmovalci med oddajo uporabljajo Kionovo profesionalno linijo las. Poleg tega bodo med tekmovanjem podeljene nagrade BDM.
Skupaj je sedem frizerjev v salonskih testih, kot so kemija, barvanje, striženje, frizure in drugi, kar daje strokovnjakom možnost, da v praksi uporabijo tehnike, pridobljene na tečajih Senac MS. Tekmovalci se bodo potegovali za več kot 10.000 BRL nagrad in naziv Strokovnjak sezone.
Inovativnost
Kion ima celotno kapilarno linijo za profesionalno uporabo. Pri negi las ima glina glavno funkcijo spodbujanja razstrupljanja lasišča, s čimer vrne naravna hranila in minerale v pramene. Njegova formula je veganska, brez derivatov živalskega izvora, ne vsebuje soli, sulfatov, mineralnih olj, silikona in parabenov.
Komplet Professional Line je sestavljen iz 3 izdelkov, Detox šampona, ki čisti, čisti, tonira in poživi naravnost od korena, revitalizacijskega balzama, ki hidrira, razčesa in povrne sijaj, ter končno hranilne maske, ki lasem napolni potrebne hranilne vrednosti. , vrača mehkobo, moč in sijaj. Poleg tega zmanjša kodranje in zatesni razcepljene konice.
Kozmetika Kion bo med resničnostnim šovom nagrajevala tudi tekmovalce in modele z izdelki za lase, telo in lepoto v trgovini. »Poleg poudarjanja blagovne znamke iz Mato Grosso do Sul je naša linija izdelkov izjemna, njena sestava z močnimi aktivnimi snovmi, kot je rdeča glina iz Kimberlito do Brasil, prinaša neverjetne rezultate. In to, da lahko vse te prednosti predstavimo v resničnostnem šovu, kjer je tekmovanje v prikazovanju lepih in zdravih las, je pravzaprav velika potrditev naše znamke,« poudarja Maressa Fonseca, regionalna vodja Kion.
BDM – digitalni denar iz Beleza à Prova
Med fazami programa bo BDM Digital poskrbel za nagrade. In da bi še dodatno spodbudili udeležence, na Instagramu Beauty to Proof poteka interaktivno tekmovanje. Tekmovalec, ki ima svojo uradno fotografijo z največ všečki, komentarji in delitvami, bo prejel BDM neposredno na svoj račun. Pobuda je način podpore frizerju, ki ga uporabniki spleta najbolj občudujejo v konkurenci.
BDM Digital nenehno raste, njegova zadnja ponudba (ki se nanaša na 8. april 2022) je dosegla 8,71 R$. Aplikacija decentralizira finance in uporabniku ob nenehni uporabi ponuja neskončne možnosti. Eksponentno množenje BDM od njegove ustanovitve je že spremenilo finančno realnost mnogih ljudi. Samo leta 2020 se je digitalno sredstvo podražilo za več kot 136 %, leta 2021 pa je preseglo mejo 167 %. Vsakič, ko se kotacija dvigne, se denar še bolj podraži, kar poveča kupno moč tistih, ki ga uporabljajo.
Poleg uporabe v tisočih obratih v Braziliji in po vsem svetu lahko uporabnik postane tudi partner in omogoči BDM kot plačilno sredstvo za stranke. Na ta način bo oseba lahko opravljala vse vrste finančnih transakcij z BDM Digital.
Beauty à Prova premierno 11. aprila od 12. ure naprej na TVMS Record, kanal 11 v državi Mato Grosso do Sul.
#DAKILA2023
All rights reserved | General Terms and Conditions | Privacy Policy
Dear members and sympathisers of Dakila.
We would like to inform you that due to an emergency situation and the inability of Urandir and other guests from Brazil to arrive in Slovenia, the Rogla 2023 event will be postponed to the spring of 2024.
Those of you who have already purchased tickets for the Rogla 2023 event will be able to use them at that time. The deposits you have paid to book your accommodation will also apply then. We will inform you about the postponed event when we have more information from Brazil. We sincerely apologise for the situation and ask for your understanding and patience. Ultimately and in the actual direction, things will always fall into place and unfold in the best way for all involved.