Kion Cosmetics in BDM Digital sta prisotna na tekmovanjih Beleza à Prova, prvega lepotnega resničnostnega šova v Mato Grosso do Sul, ustvarjenega s ciljem vrednotenja profesionalcev v segmentu ter udeležencem in gledalcem ponuditi nov pogled na lokalno estetiko trga. To sezono bo poudarek na laseh in tekmovalci med oddajo uporabljajo Kionovo profesionalno linijo las. Poleg tega bodo med tekmovanjem podeljene nagrade BDM.
Skupaj je sedem frizerjev v salonskih testih, kot so kemija, barvanje, striženje, frizure in drugi, kar daje strokovnjakom možnost, da v praksi uporabijo tehnike, pridobljene na tečajih Senac MS. Tekmovalci se bodo potegovali za več kot 10.000 BRL nagrad in naziv Strokovnjak sezone.
Inovativnost
Kion ima celotno kapilarno linijo za profesionalno uporabo. Pri negi las ima glina glavno funkcijo spodbujanja razstrupljanja lasišča, s čimer vrne naravna hranila in minerale v pramene. Njegova formula je veganska, brez derivatov živalskega izvora, ne vsebuje soli, sulfatov, mineralnih olj, silikona in parabenov.
Komplet Professional Line je sestavljen iz 3 izdelkov, Detox šampona, ki čisti, čisti, tonira in poživi naravnost od korena, revitalizacijskega balzama, ki hidrira, razčesa in povrne sijaj, ter končno hranilne maske, ki lasem napolni potrebne hranilne vrednosti. , vrača mehkobo, moč in sijaj. Poleg tega zmanjša kodranje in zatesni razcepljene konice.
Kozmetika Kion bo med resničnostnim šovom nagrajevala tudi tekmovalce in modele z izdelki za lase, telo in lepoto v trgovini. »Poleg poudarjanja blagovne znamke iz Mato Grosso do Sul je naša linija izdelkov izjemna, njena sestava z močnimi aktivnimi snovmi, kot je rdeča glina iz Kimberlito do Brasil, prinaša neverjetne rezultate. In to, da lahko vse te prednosti predstavimo v resničnostnem šovu, kjer je tekmovanje v prikazovanju lepih in zdravih las, je pravzaprav velika potrditev naše znamke,« poudarja Maressa Fonseca, regionalna vodja Kion.
BDM – digitalni denar iz Beleza à Prova
Med fazami programa bo BDM Digital poskrbel za nagrade. In da bi še dodatno spodbudili udeležence, na Instagramu Beauty to Proof poteka interaktivno tekmovanje. Tekmovalec, ki ima svojo uradno fotografijo z največ všečki, komentarji in delitvami, bo prejel BDM neposredno na svoj račun. Pobuda je način podpore frizerju, ki ga uporabniki spleta najbolj občudujejo v konkurenci.
BDM Digital nenehno raste, njegova zadnja ponudba (ki se nanaša na 8. april 2022) je dosegla 8,71 R$. Aplikacija decentralizira finance in uporabniku ob nenehni uporabi ponuja neskončne možnosti. Eksponentno množenje BDM od njegove ustanovitve je že spremenilo finančno realnost mnogih ljudi. Samo leta 2020 se je digitalno sredstvo podražilo za več kot 136 %, leta 2021 pa je preseglo mejo 167 %. Vsakič, ko se kotacija dvigne, se denar še bolj podraži, kar poveča kupno moč tistih, ki ga uporabljajo.
Poleg uporabe v tisočih obratih v Braziliji in po vsem svetu lahko uporabnik postane tudi partner in omogoči BDM kot plačilno sredstvo za stranke. Na ta način bo oseba lahko opravljala vse vrste finančnih transakcij z BDM Digital.
Beauty à Prova premierno 11. aprila od 12. ure naprej na TVMS Record, kanal 11 v državi Mato Grosso do Sul.
#DAKILA2023
Vse pravice pridržane. | Splošni pogoji poslovanja | Politika zasebnosti
Spoštovani člani ter simpatizerji društva Dakila.
Obveščamo vas, da bo zaradi izredne nastale situacije ter nezmožnosti prihoda Urandirja in drugih gostov iz Brazilije v Slovenijo, dogodek Rogla 2023 prestavljen najverjetneje na spomladanski čas 2024.
Tisti, ki ste karte za dogodek Rogla2023 že kupili, jih boste lahko koristili takrat. Prav tako vam bodo takrat veljale akontacije, ki ste jih plačali za rezervacijo nastanitvenih kapacitet. O prestavljenem dogodku, vas bomo obvestili, ko bo znanih več informacij iz Brazilije. Za nastalo situacijo se vam iskreno opravičujemo, prosimo za razumevanje ter potrpežljivost. V končni fazi in dejanski smeri pa se zmeraj stvari postavijo na svoje mesto ter se odvijejo tako kot je najbolje za vse udeležene.